»

Tuesday, January 11, 2011

~ Bemuramm dlm Senyuman~



Pagi yang indah biase mood mesti dlm keceriaan, penuh dgn senyumn..tp pagi ni aku rse pgi yg cukup menusuk kalbu n menyedihkn aku...klu ye pon nk tegur @ xpuas hati ngan aku knp perlu ckp depn2 kawan2...knp?knp? smpai muke cebihh kt aku... perlu ke dia nk hebohkn kt kawan2 dia n depn2 aku..... aku tahu sebnrnye org tgh mengate aku dri belakg ..aku tahu..tp aku buat2 xthu..biarla diaorg nk ckp ape...yg ptg aku tahu ape aku buat...lain org lain care...

Pompuan ni byk pikir tjwabb..... dia korbankn kebebaskn dia demi anak2 ..suami..tp xsmua pmpuann spt aku...dri ape yg aku lihat kebykan pompuan yg bergelar istri adlh spt aku....dgn ape yg terjd pagi td ..aku mula bertekad tp sbnrnye mmg aku dh bertekad dr mula masok thun baru 2011..and lagi membuatkn aku rse bertekad setelh ape yg berlaku pg td..selepas ni aku akan kibarkan sayap........biarkn terbang bebas setinggi2nya yg dia suke..jgn smpai suatu hari nati persalahkn aku lagi dgn ape yg aku buat..... dan aku harap kebebasan yg aku kasik xmemberi kesemptn kpd dia untuk membuat aku kecewe lagi spt ape yg telah dia lakukn pada aku sblum ni........
~mereka lihat ku tersenym...gembira bagai tiada duka..
begitu indah di pndangn...tapi hatiku keretakan bagai sinar ..purnama terang yg terbakar..
Setelah aku kau miliki...~









0 Comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...