»

Sunday, January 8, 2012

::not happy::

Dah sekian lame aku tak rasa happy....bahagia...aku xsuke care macam ni...aku thu aku kene bekorbann buat sementara waktu ni...tp lame2 rase sunyi jgk .. rase bosan jgk...ntahlaa...



banyak pekara yang aku pendam, aku simpan dalam hati...aku sendiri tak pasti pada siapa aku nk luahkan..tapi yg aku pasti lebih baik berdiam dari besuare...lagi aku besuara lagi parah, lagi banyak yg terasa..so diam lagi bagus....


orang sekeliling xkan memahami apa yg kita lalui, tau kenapa?? sebabnye manusia xsmua same and dia xmelalui kehidupan yg sedang kite lalui skarang...so jangan ckp senang...jgn ckp lepas....manusia cite sane ...cite sini...buruk orang ni ..buruk orang tu..baik depan, blakang macam2 di kutuknya...ade lak tu kutuk habis2...aku kekdg tak suke, tp mendengar lebih baik daripada cube masok campo atau menambahkan lagi keburukan tersbut...betul x?????



::: aku benci, tak suke pada laki yg EGO tak menentu :::


::: Suke sangat lelaki yg amat prihatin orangnya :::


::: Aku amat menyayangi anak2 ku Damia & Sofea, dialah jantungku, dialah penawar di kala aku berduka, dialah peneman di kala aku sunyi, tanpa beliau aku akan sunyi sepanjang hari :::


::: IBU SAYANG KAKAK & ADIK & BABY yg bakal keluar xlame lagi..:::

.....airmatakumengalirjekenapalaerk....










2 Comment:

B.e.T said...

nape ni daling... jgn arr sedey2... kecian baby dlm perut nnt cembeng je.. nnt kita kuar jenjln ye... =)

Suriati said...

xde ape...tp sodehh je..lambatnye nk lepaskn segala2nya...leh enjoy, lepaskan buku di dada..hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...