»

Monday, April 11, 2011

Rutin


Assalamualaikum semua kawanw2...** saje gatal nk tepek gambo minah koreann**

hyeee...ekceli xde cite menarik pn yg aku nk ciptakan, tp adelah citenya..hehe... setelah 2 minggu aku bercuti keje part time ** buat nasi lemak yea**, pagi ni aku mulala rutin harian spt minggu2 seblm ni, bangun jam 4.30 pagi membungkus nasi lemak..ehehe..aku buat skit2 je..mitak adik ipar bawakkn ke UPM..hehe. ape pn suke sgt sbb ade sambutan...


but now i'm feeling very sleepy k...ayokk..sampaikan dri tadi aku mengadap design aku x menjadi2 sbb otak ni hang..blurr... yola ..korang nk tau aku tido berape jam semlm? cube teke? brape?? teka la..tekee..aku xnk bg tau laa.. habiskn bace text di bawh..meybe kamu smua akan thu la brape jam..hahaha


smua ni di sebabkn WHITE COFFEE IPOH yg di beli olehku di MYDIN PUTRAJAYA...pehh tu mlm td pejam mate, idak jgk telelap..sampai la jam 3pg... haaa mesti korang leh agakk dah berape jm aku tido ...kakakaa..so sila la jawab di ruangkan komenn ....upsss..


Now aku nk cite skit kisah familyku...heheheh..dah terase nk tegelak ni..kekek Gini citenye..aku n family time ni pegi ke PERAK ....spt biase la aku bawak kete aku , and ayah aku bawak kete dia laa... sbb xcukup spacee... pehh tu, klu bawak kete ni ..jgnlah laju2 yea...sbb my father ni xtauu jalan...kang tgk2 dia sesat..haa..baik slow je, klu sesat lagi parah ktorgg nk mencari .....


kat area KL ..ade byk tol..so time kat tol ni aku tolong bayarkan tuk family aku skali...time ni gune cashh jee...ayahh ku mengikt ajela...so line clear di setiap tol yg di lalu olehku n my family..


huhu tibalaa di satu toll ni...kat highway jalan nk pi ke IPOH tu...tetibe suami ku kluar kan TOUCH n GO... so dia pn TOUCH la kn..ayah aku ni bukan ade TOUCH n GO...aku ni dah risau..aku berkate " abah ni tau x kt line ni xleh gune cash, jgn2 dia ikut sini jgk" tgk2 mmg dia ikut kiteorg..budget ade TOUCH n GO...aku pn stop kat tepi jalan..and tgk la gelagat ayah ku ni haa.. tetibe aku tgk kecoh je kat situ.. siap duk goyangkn tiang TOUCH n GO tu..kaakaka...


tau x ape ayah aku ckp " yela dah dia suh TOUCH ...so TOUCH je laa...ayah aku ni xbiase la tol2 ni, kat area Pantai Timur mne ade tol kn..hahaha... rupenye dia duk sentuh2 nye tiang tu ngan duit..pehh tu dia siap ckp " bakpe x bukok2 palang ni (loght terengganu)" itu la yg dia duk goyang2 tiang tu.. last2 orang kt tol tu kluar n tolong selesaikan masalah yg melanda ayah aku ni..kekeke..xsempt aku nk melintas jln nk pegi tgk situasi ayah aku yg kelam kabut ni..tgk2 maslh dh solosaiii....


lepas je dri tol tu...mak adik beradik aku smua gelak sakan....yola jadi satu cite lawak laa...hahaa...mule2 risau tgk dia...last jd laawak la pulak...aduiii ayahku ini..macam2 dia punye pe'el ..tp aku suke jaln ngan ayah aku..dia seorang yg amatlh spoting moting gituu...bess woo..ajak je pi mne, dia ikut kerenah anak2 nye..ehhe..peh tu klu time duit dia byk, makann je kojenyee...hahaha...



I love my father, my mumm & my family....


love u alll You are everything....

0 Comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...