»

Thursday, April 7, 2011

Layan Rileks 2



opss sori yea teman2 blog smua... saye telambt upload gambo dari entri sy seblom ni :Rilekss: ni my prenn tgh nyanyik2... aku menyelit je..huhu..sambil duk ngapp..yumm..yumm.



ni giliran aku nyanyi..tp aku kan nyanyik skit,stop..yola denn xbrapo pandaii la..almklumla 1st time in my life 4 karokk..hahaha...leps ni leh cube lg...kekeke..ade hati tu .....


nilaaahh kawn aku yg ku katekn suke menari..hehe... sgt comel diaorg ni menari, sesuai ngan gaya diaorg ni..klu haku meybe hancuss kot..xpenah cube..kekek.. but aku wat gile2 je.... mengarut je lebih... diaorg ni kecik molekk..sesuai gitu...i likeee... lain kali menari lagi..acehh..cehh.. yg pakai jaket yellow ni...suke sgt sehh nyanyik lagu rock...antara lgu yg dia nyannyikn :: Potret Monalisa:hukum karma:: ROCKKK ...ROCKKK yeahh..yeahh...


haaa..yg ni pulak, hakak zaii..ehehhe.. dia pn nyanyik, walupn xbiase bekaraoke kn..hehe ..lagu yg shahduuuu di hati yg dia nyanyik :: PELANGI PETANG::hehe..



ok..tamat sudah sesi bekarok..time to back..tp sempt lg begambo kt depan RED BOX at PAVILLION..hehehe.. besss.........


dah kluar dri RED BOX.. truss menunaikn tjwabb ... SOLAT sebentar..and sblm balik singgah DONUT J.CO..bess woo.. J.CO susah nk carik..meybe KL ade la ..... tu pn xsmua shopping mall..hehe.. ape pon i likee..aku beli 2 DONUT n AIS CHOCOLATE..tp bukn aku yg bayoo...kawan aku yg blanje..ishh segann seh..ape pn tq so muchh..mudah2an murah rezki kamu berdua n kawan2 lain..AMIN.. sekian sahaja gambo2 berpoya2 di RED BOX sambungan entri rilekss yg lepas... LAYANNNNNNN................zahhhhhhhhhhhhh

3 Comment:

Liza Abd Rahim said...

kak jiana? dia kan yg paling powerr... :)
pelangi ptg ni lagu senang..layannn..;b

Fiza said...

i like pelangi petang...

Suriati said...

liza : itu dah jd artiss ktorgg kak zai..keke.. nati akak jiana nk buat persembhn lg..

Syafika : i like hukum karma..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...