»

Sunday, October 16, 2011

:: Minggu yang penat & buzzzyyy ::

Assalam smua..


Ampun dan maaf bcoz lame betui aku xupdate blog n x blogwalking....mood aku ilangg nk tgk blog lagi...tp now aku cube la nk update, kembali kan keserian blog aku ngan celoteh mengarut dariku...kisahku..tentangku..and smua la... ape pon sekadar coretan yg xseberapa indah..hehe... TQ juga kepada yg masih sudi menjenguk Blog aku walupun x di update..kekek(ade ke?).


Dua minggu lepas adalh minggu yg amat sebok untuk aku..biase aku xde sebok macam ni....biasenye time keje aku 8pg hingga 5.15ptg...itupn ade yg pegi kluar makn....rileks kejap..macam2 la...tp 2 minggu lepas aku telah di beri tugasan secara tibe2 ... tp aku terima sbg tugasan aku sendiri.... sahabtku tetibe jatuh sakit, so smua keje dia aku ambik alih..harap dia sembuh sepenuhnya..amin.


dari biase aku balik awal...start 2 minggu lepas aku dah mule berkampung di opisku...smpai 2.30pg pn aku still di opis...meybe org pelik kan knp smpai lewat mlm masih di opis..org len sebok jgk...tp itulah hakikatnye seorang "EDITING" ... byk mende aku kene setelkan...montaj, video, keje2 grafik...tp itu pon dah passss kt member aku......time kasih bebyk kpd shabatku ZARINA ALIAS kerna terlalu byk membantu aku...dan time kasih jg pada yg membantu...


mungkin org ckp " hiii org len pn sebok jgk kan, tp boleh je nk lepak2...nk poye2" tp tdk aku...sbb mase terlalu suntuk...EDITING masih dalam proses...ini teknikal gile pe aku nk tgal cam tu..nk siapkan keje sambil lewa...ishh...ni tuk event yg besoo bebbb...xkan aku nk wat yg simplee je...walupn aku di hanye di perlukan semntara tp dah itu tjawab aku...ape pon aku jgk yg kene, name aku jgk yg buuruk..plssss la pahamm.....ermm....


Terus terang aku ckp EDITING ni sgt memenatkan...aku hampir pengsan...sbnrnye tugasan ni boleh setelkan dri awal lg. tp kite xtahu ape nk jadi kan...tetibe je keje ni di serahkan pd aku atas sebb sahabatku jatuh sakit..harap dia sembuh sepenuhnya... dan aku harap jgk, aku tidklah di perlukan hanye waktu ini shj...jangn pulak ade pihak yg takot nk serahkan tugas kpd aku di sebabkn tgk keadaan aku yg tak berapa sihat...udah itu kejeku...itu JOB aku....so xde masalah tuk aku uruskan...meybe aku kurang keyakinan...yesss..betol aku mmg jenis xyakin diri..dri dlu lagi...


Bila ada sikap xyakin pd diri sendri la, aku byk sgt buat kesilapan dalm idupku... begitu jg dengan perasaan aku sendiri...aku xyakin ngan ape yg aku nk...ape pon suratan telah tertulis..huhu..


Now minggu ni aku dah mule legee....keje spt biasa...spt sblmm 2minggu lepas....plsss, jgn ade pihak yg abaikan aku, klu JOB aku dot..dot..dot..pleasee passs to me....Klu lah ade yg mengate tentang diriku..aku pasrahh je....hehehe....


Aku rendu life aku bersama anak-anakku Damia & Sofea...dan tak lame lagi aku bakal menerima cahaya mata yg ke3...Rezki aku ..cepat je melekat....alhamdulillah aku bersyukur aku di kurniakan anak yg cukup sempurnaa....


Ayat sedih dari anakku damia :


" Kakak tengok tv, kakak nampak dalam tv macam ibu, kakak sedihhh....ibu takde"waaaa


saat ini aku cukup sedih, di sebabkan kesbokkan dengan tugasan yg melanda......mase untuk aku bersama anak 30minit shj dalam mase sehari....ape pon xselalu...keje aku bermusim...harap memhami keadaaanku....


Sebenarnya aku kecewe, sedih....namun aku cube sembunyikan...aku xnak melayan perasaan ini..biarkan ia berlalu dengan gelak tawaku...


Last celotehku :

kepada semua kaum wanita plsss jgnlah malass....aku betul2 sakit mate memandang tgk kemalasan orang...terutama wanita...aku datang dri kg, belajar..kawen, tp alhamdulillah aku cube rajinkan diri aku sendiri terutama klu berada di rumah orang....and kebersihan tu jagee yea...jgn jg pemalasss....sangggup duduk dalam keadaan bersepah, kotor....ishh..pelik aku.....


Sekian sahaja celotehku yg panjang melebar ni..ehhe.....

0 Comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...