»

Wednesday, November 23, 2011

::Kisah Semalam::

Assalam semua...jarang betul aku nk update blog now ni.... sampai kn ade opismate aku yg slalu bace blog aku ( xsangke dia slalu bukak..hehee) menegur:


"orang nk bukak blog, dia nk jgk, tp tak update2"....( itu dia..kan dh kene..hahaha)..

ok sambung entri berkenaan tajuk yg aku nak coretkan..ehhe...Kisah Semalam...


Bermulanya dengan kata2.......


Hati sukar untuk di fahami...


Mulut sukar untuk berkata2...

fikiran entah ke mana2....adoiiiii

Semalam tidurku amatlah tidak lena...ape yg bermain di pikiran ni? ayokkk...aku mule tido jam 12 malm...tetibe cakkkkk...mateku terkelip2, cube pejam tp xdapek lor..(waktu ni jarum jam berada di no 3) .. waduhh...apooo yg aku pk ni....sampai la aku bangun solat subuh, xtido2...masak nasi goreng n pegi keje...ngantukkkkk...zzzzzzz


hatiku tak tenang, fikiran ku melayang2....tetibe terpikirkan sesuatu yg penah terjadi b4 ni..owhhh tidak mungkin...noo..noo..nooo...tidaaaakkkk....


kebetulan anak aku SOFEA terjage jgk...klu dia terjage habis la aku, nak tido balik mmglah susah..kejenye nk main waktu orang tgh tido...aku layan je laa...dia suke cium aku, and cium baby dlam peyut aku ni..hehee....(hepinyee aku time anak2 sayang aku n sayang baby dalam peyut) walaupun ayahhnya xbuat..(jgn marah nooo, realiti kan ...hehee).


sehinggala SOFEA tido jam 6.30 pagi..ini pon sebab dia mintak susu...terus lelapp ... sampai la aku hangkut dia bawak ke rumah pengasuh..sambung tido sane pulak..hahaha..SOFEA...SOFEA...(susah ni nk tidokan dia)..


Aku dengan mata yg kuyu, bengkak di sebabkan tak lene malamnya mula bergerakk menuju ke tempat mencari rezki selepas hantar anak2 comey ke umah pengasuhnya...aduhaii ngantuk, penat...dalam otak ni masih bermain2 perkara yg same..tp cube abaikan..hehe...

Harap tiada apa2 yang berlaku sepertimana yg di fikirkan olehku...AMIN.


0 Comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...